niedziela, 28 sierpnia 2011

Cyprian:)

Przedstawiam kolejnego kawalera :) Cyprianka:)
Miś wymęczony przez upał nic nie robi tylko leżakuje :)
Wykonany z fantazyjnej włóczki jestem w niej zakochana choć tak ciężko było Mi dobrać tą odpowiednią to jednak sie udało :)

Dostaje wiele maili z pytaniem o opis na misia więc napiszę tutaj też
Nie posiadam takiego nie potrafię czytać opisów :)
Któregoś dnia zainspirowana blogiem stokrotki wydłubałam małą pokrakę wiedziałam że muszę ćwiczyć i jak najwięcej szydełkować wtedy to opanuję .
I tak z każdym misiem uczę sie czegoś nowego więc radzę spróbować:)


Myślę ,że przez to ,że nie robię z opisu czy instrukcji mogę powiedzieć że misie są całkowicie mojego autorstwa:):)więc szydełka w dłoń i do dzieła !!!

Oczywiście odpowiem na Wszystkie pytania ,doradzę ale gotowego przepisu na misia nie mam :):):)

Pozdrawiam Słonecznie Roszpunka










5 komentarzy:

  1. I możesz dzięki temu powiedzieć o swoich pracach że są jedyne w swoim rodzaju:) a ja mam pytanie- jaką włóczką robisz misiaki?

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Wyszukuje gdzie mogę wszystkie włóczki fantazyjne z włoskiem dłuższym żeby nie było widać łączeń:)
    Ciężko się z Nich robi ale dla chcącego nic trudnego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!!!!A jaki bieduszek zmęczony:)

    OdpowiedzUsuń