wtorek, 20 września 2011

Kamilek...

Buuu:( Pierwszy Dzień Jesieni ehhh nie wiem jak u Was,ale u mnie dał się we znaki .Brzydko ,buro ,deszcz co chwilkę pada ciemno tak że najchętniej nie wychodziło by się z domu .
Kamil tez tak ma poprosił o czapkę i szalik bo widział u Mańka dostanie chłopak a co:):)Teraz siedzi z resztą ekipy w koszyku i tulą się do siebie!
Dobrze ,że mają Siebie tylko Julka jakaś smutna chyba za mało koleżanek w koszyku ma muszę to naprawić:):):)

A w temacie to taki wierszyk znalazłam ......

Miś ma w oczach czarne kulki ,po to misiem jest ,
żeby było kogo tulić kiedy pada deszcz.
Miś ma uszy do targania,po to misiem jest,
żeby mieć coś do kochania i wytarcia łez.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie....Kamilek też pozdrawia:)

 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa

10 komentarzy:

  1. Jaki cudny! i imię ma jak mój synek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamilek to fajny kawaler tylko jakiś taki smutny. Czyżby Kamilki potrzebował do zabawy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak on słodko wygląda z tymi łapkami z tyłu, jakby coś nabroił... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Moje misie juz tak mają ze te minki smutne :) bo Je tulić trzeba :):)
    A Kamilka hmmm już z nim w koszyczku siedzi w różowym ubranku :) wystrojona ciekawe czy wpadnie mu w oko bo i kolorki mają podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem, mi osobiście bardziej by pasowało do niego Mateuszek, ale to nie zmienia faktu, że jest uroczy ;).
    A ja jesień lubię, nawet szarość i deszcz lubię. Ale za to mój pies ma na ten temat inne zdanie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie mam dosc patzreia na Twoje misiaki :)
    sa po porstu cudowne
    pozdrawiam
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń