piątek, 8 maja 2009

Ciaża na zamówienie :)





Zostałam poproszona o zrobienie zajaca w ciazy, tak zeby malenstwo mozna było schowac i wyciagac taka zabawka edukacyjna pt."Jak to jest z tym rodzenstwem ">
Wiec zrobiłam
Powstała Bunia !!
Najpierw czekała zaglądajac w puste łózeczko ,ale sie doczekala i mały jest juz z nia
Coprawda Bunie czeka dieta ale dzielnie mota małego w chuste i patrzy mu prosto w male oczka :):)

Oby wiecej takich zamówien, wspaniale sie przy tym bawiłam :):) i przypomniałam sobie jakie to piekne uczucie nosic po sercem mała istotke :)

Edit zdjecia jokos nie doały sie tak jak chciałam no ale niech juz tak zostanie

5 komentarzy:

  1. i pomysł i wykonanie -rewelacje! podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje !! no w sumie nie widac jak to robione ,ale własciecielka zadowolona wiec nie bede tutaj mamuski rozbierac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Roszpunko!
    Wspaniałe te TWOJE zajączki.Pomysł też rewelacyjny.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Roszpunko, podaj mi swój adres proszę. mam dla Ciebie prezencik z Pif-Pafa.pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne. Piękna Pani Zajączkowa

    OdpowiedzUsuń