poniedziałek, 4 maja 2009

kilka nowych prac :)


Witam witam

To ze nie pisze to nie znaczy ze nic nie robie :)

Ja wiecznie cos robie ,tyle ze najczesciej po nocach bo w dzien pogode trzeba wykorzystac i w parku z dzieciaczkami posiedziec

No więc ostatnio powstały Zielona Misia i dwa kotki jednego wklejam juz teraz a drugi musi sesje zaliczyc :)

Dostałam tez wyróznienie od Alexls bardzo bardzo dziekuje

Wyróżnienie to stworzyła Kazikkot :)
a oto cytat z jej bloga:
"W przeciwieństwie do wszelkich innych nagród i wyróżnień, darujmy sobie ograniczenia, limity i nakazy:)wysyłam koty tym którzy są dla mnie niesamowicie twórczy (a właściwie twórcze, bo chłopa żadnego jeszcze nie znam;)), i tym których lubimy.. tym którzy są zakręceni, radośni, pozytywni, tym którzy są och i ach!:D będę bardzo szczęśliwa gdy koty pójdą dalej w świat, kierowane waszymi upodobaniami twórczymi i osobistymi:)"
Oczywiście puszczam koty w świat( dobrze ze nie mam limitow ;) bo wszystkie osoby które mam po lewej stronie na blogu zasłuzyły i ciesze sie ze tym razem nie musze wybierac

1 komentarz:

  1. hmmm....czyli ja też?...:)bardzo mi miło...i dziękuję!!:)))))a tobie graaaatuuuluję!!:) pięknego wyróżnienia!!:)

    OdpowiedzUsuń