sobota, 8 sierpnia 2009

Ignas,Benek i Ania misiowo .....

Ja pracuje ,żeby nie było hihi
W dzien cos szyje a wieczorkiem kiedy wszyscy spią to ja zajmuję sie bardziej spokojnym szydełkowaniem.
Powstało kilka misi ,ale tylko trzy mogę pokazac reszta to niespodzianka i zostałam poproszona o nie ujawnianie.

A wiec Anulka,
Ignas to ten większy jasny
i Benek

Benek i Ignas do kupienia na bazarku o tutaj
Anulka tez wolna jak ktoś chętny tylko jeszcze nie wystawiona na bazarek







Dziekuje za miłe komentarze i pozdrawiam weekendowo !!!

10 komentarzy:

  1. wszystkie śliczne :) ! i warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście wszystkie śliczne!
    ignacy najpiękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie to się Anulka podoba i chyba już wiem co wybrałabym na wymianę jeżeli nadal jesteś zainteresowana:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne Marzenko Anulka zarezerwowana dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulka jest taka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś równie niezwykła, jak Twoje misie:) Są piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow urocze;)

    Serdecznie zapraszam do odebrania niespodzianki;)Pozdrawiam cieplutko;)

    http://szkatulkazwyobraznia.blogspot.com/2009/08/dostaam-wyroznienie_11.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zapraszam po odbiór wyróżnienia:)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowne sa te misie, zakochałam sie...Gratuluje pomysłów,pozdrawiam
    Basia.

    OdpowiedzUsuń