sobota, 24 października 2009

I znowu weekendowo-ehh

Jak ten czas leci tydzien po tygodniu tylko w weekendy troszke zwalnia
Z podziwem sledze wasze blogi i zazdroszcze energi czy tylko mnie dopada niemoc zwiazana z przytłaczającą aurą
Tak czy siak nastrój poprawił mi woreczek wymiankowy ktory dostałam od bewixw srodeczku piekne przydasie i fioletowe korale cudo!! Dziekuje Kochana!!Zobaczcie jakie sliczne!!



Powstało kilka dłubanek ale pokaze dwa misie to na razie najwieksze jakie zrobilam
Na sesje załapał sie seledynek ,zeby pokazac jakie są duze







Pozdrawiam wszystkich Zycze udanego i spokojnego weekendu
Roszpunka....

8 komentarzy:

  1. A mogę wymienic się na niebieskiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo chcę bo jest najfajniejszy ze wszystkich. Pozdrawiam ciepło. Gośka

    OdpowiedzUsuń
  3. ew, napisz jak suma wchodzi w grę. Gośka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super misiaki w wersji maxi...a mnie urzekł ten bury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. są extra! ten burasek.. miodzio... i do tego ta włóczka, taka... mięciutka się zdaje... genialne! zazdroszczę tych umiejętności..., ale jak mawia mi mój mąż kochany- mam całe życie jeszcze przed sobą i wiele do odkrycia :p - nie nie, to nie dla mnie, szydełko i druty zostawiam Profesjonalistkom!!! :) takim jak Ty, czy Stewka - Żyrawka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po wyróżnienie:
    http://cat-booking.blogspot.com
    Misiaczki cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane dziekuje
    Te duze miski sa robione na zamówienie ;)

    Anelia dziekuje strasznie!!

    OdpowiedzUsuń