sobota, 10 października 2009

szydełkowo-filcowy misz masz weekendowy

Chyba juz tak zostanie ,ze bede zasiadała do bloga tylko w weekendy
Nawał pracy ,lekka niedyspozycja i wiecznie potrzebujące mamy dzieci nie daja mi innego wyjscia.
Wiec z góry przepraszam za brak odpowiedzi na maile postaram sie nadrobic.
Przedstawiam kilka nowinek i wracam do pracy, bo czas goni a roboty coraz więcej
Pozdrawiam I zycze miłego weekendu

Ps pozdrawiam tez jedna ciezarną mame która czasami tu zagląda i dostałam bure za brak wpisu hihi
szystkiego dobrego kochana buziaki

A to co sie wydłubało .....











18 komentarzy:

  1. O jej nie wiem co ładniejsze,myszki,króliczek czy miodzi misiak
    A brak czasy-skad ja to znam i zjęć jakby przybywało a nie ubywało

    OdpowiedzUsuń
  2. sweetaśne :) jak się boje myszy to te myszaki mogłabym pokochać hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku! Jakie cudne myszki!... Czarna z białymi uszkami mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej rozczulił mnie ten biały królis

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wszystko takie słodziutkie:) Najbardziej spodobał mi się puszysty króliczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pikne zoo <3 A futrzak taki przytulaśny że zaelmirkowałabym go z dziką chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja i tak Cię podziwiam jak dajesz radę tyle cudeniek wydziergać. Przepadam za miśkami, ale króliczek też mi się podoba i te małe myszki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadnij do mnie Dłubiąca Kobieto po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włochate sa świetne:)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapracowaną kobietkę zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze, ależ śliczne filcowe mysie :) hurtem :) ale KOCIAK... powalił mnie na kolana :)
    i ten szary misiak z poprzedniego postu... z resztą wiecznie mi się coś Twojego tak podoba... tak żałuję, ze nam się nie poszczęściło w Twoim candy i z niecierpliwoscią czekam już na następne...

    OdpowiedzUsuń
  12. przeslodkie!!! Alez szybko powstaja te twoje wspanialosci!!!

    Zapraszam serdecznie po odbiór wyróżnienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauroczyłaś mnie chustami a teraz swymi cudeńkami:)
    Przyjeżdżaj do Wodzisławia nasza artystko:)!

    OdpowiedzUsuń