wtorek, 1 stycznia 2013

Torcik Dla Mojej Sylwestrowej solenizantki

Witam Was serdecznie w Nowym Roku :)
U Nas impreza Sylwestrowa udana :) 
Dziewczynki zadowolone 
Jak niektórzy wiedzą Alicja moja młodsza córeczka obchodzi 31 grudnia urodziny 
Na tę okazje postanowiłam spróbować swoich sił w przygotowaniu Torta 
Kolorystyka i wygląd jest na życzenie Mojej Księżniczki 
Jak na Pierwszy raz jestem Bardzo zadowolona i mam zamiar poszerzyć wiedzę i praktykę i w tej dziedzinie.
Życzę Wam Wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku
Dziękuje za wszystkie życzenia i pozdrawiam serdecznie 
Roszpunka



2 komentarze:

  1. Kochana torcik pierwsza klasa!!! A konik też zjadliwy;)? No więc czekamy na więcej wypieków w 2013 Roku, wszystkiego dobrego Roszpunko! I dla Alicji Sto lat! Pozdrawiam Żania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Konik Tym razem był częścią prezentu :)Bałam się ,że się nie wyrobię .Następnym razem całość będzie zjadliwa :)

      Usuń