sobota, 6 kwietnia 2013

Janek.. kolejny filcowy :)i trochę prywaty.

Witajcie 
Raz na jakiś czas dostaję pytanie "jak zrobić misia na szydełku"lub jak ufilcować misia "ciężko jest Mi odpowiedzieć lub podać konkretny opis na misia .Jak niektórzy wiedzą  Ja nie potrafię robić z opisów .Biorę szydełko i tworzę sobie co Mi w głowie siedzi,tak samo z czesanką :) biorę kłębek wełny czesankowej igłę i dłubię .

Jeśli moje misie kogoś zainspirowały to bardzo się ciesze :)
to miłe ze czas który poświęcam na realizację pasji przydaje się nie tylko MI
Nie ma co się poddawać .Czasami trzeba poświęcić tego czasu więcej ,żeby zrealizować swój cel :) 
Janek zabrał Mi  5 godzin nocy :) Tak jeden mały miś :)i tyle pracy ,ale bądzmy wytrwałe i prosto do celu :)
Pozdrawiam misiowo i przedstawiam Filcowanego Janka powoda moich zasapanych oczu :):)











8 komentarzy:

  1. No niestety... pasja = czas...
    Ja też pracuję w nocy... w dzień nie bardzo mam czas a do tego...jakoś weny mi w ciągu dnia brak... Noc daje natchnienie no i... święty spokój...
    A prywatny kursik "misiowania" ktoś mi obiecał - ha ha ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ze przy kawie siądziemy i zobaczysz co i jak to chyba najlepsza forma nauki :)

      Usuń
  2. misie sa pzrepiękne ... och i inspirują choć nie umiem tworzyć tą techniką co ty to zawsze ( oczywiście sie wcześniej zapytam ) moge takiego misiaczka wzorując na twoim namalowac wydają sie strasznie mięciusie ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy mogłabyś namalować dla Mnie ?:) oczywiście nie za darmo :) fajnie byłoby mieć swojego misia w innej formie .Dziękuję bardzo misie są z wełny czesankowej lub włóczki dlatego sprawiają wrażenie mięciutkich i przytulaśnych no i staram się ,żeby takie były :)Pozdrawiam misiowo :)

      Usuń
  3. Przepiękny Janek :)Kocham misie a u Ciebie jest ich mnóstwo- wszystkie takie piękne i przytulaśne... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Tutaj pięknie jak zawsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń