sobota, 24 września 2011

wyniki wyniki wyniki!!!!!

To jestem juz :)
Komu nie dziękowałam jeszcze za życzenia to czynie to teraz
BArdzo dziękuje!!!

Bardzo wiele z Was uczestniczyło w losowaniu i dziękuje !!obiecuję ,ze to Nie ostatnie losowanie :)
Postanowiłam ,że nagrody będą dwie druga będzie nagrodą pocieszenia niespodzianką:):)

Cyprian był bardzo zainteresowany :):)

 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


Wszystkie Wasze komentarze w koszyczku :):)

 
Posted by Picasa


Mieszamy ,mieszamy ...........

 
Posted by Picasa


Cyprianka dostanie ....lapappilon

 
Posted by Picasa


Nagrodę pocieszenia Princess i Princessa:)

 
Posted by Picasa


Cyprian porwał karteczki:):)

 
Posted by Picasa


Dziękuję Wam bardzo za odwiedzinki i zostawianie komentarzy to mnie nakręca do pracy :)
Dziękuje za udział w Zabawie i Zapraszam na kolejne
A osoby które wylosowałam proszę o kontakt kobrapf@gmail.com
Życzę spokojnej Nocy Roszpunka o rok starsza:):):)

8 komentarzy:

  1. No to pogratulować wygranym :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wygranym
    busiakujemy i pozdrawiamy
    MiP

    OdpowiedzUsuń
  3. Roszpunko - podziwiam cały czas Twoje prace, a miśki, pieski i inne cuda rozwalają mnie na łopatki. Aż nie mogę przeboleć,że przegapiłam Cypriana :) Pozdrowienia i uściski- zdolna kobietko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cyprianku, życzę Ci, abyś szybko się zadomowił w nowym miejscu :)(

    OdpowiedzUsuń
  5. O rok starsza i o rok mądrzejsza:))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow!
    I am so happy!
    I send e-mail!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bardzo zazdroszczę ale i gratuluję szczęśliwcom :)

    OdpowiedzUsuń