sobota, 25 lipca 2009

Wywołana do spowiedzi i wyróznienie oddaje dalej

Zostałam zaproszona przez Madlinkę do spowiedzi;) nie pozostało mi więc nic innego,jak się spowiadać;)

4 miejsca w których mieszkałam:


Zawsze Chorzów a ulice chyba za duzo nie powiedzą wiec opisze to tak

Miejsce pierwsze -blokowisko ,scisc i wiele wscibskich lokatorów zaglądających w garnek
Miejsce drugie -centrum ruch ,tramwaj pod nosem
Miejsce trzecie -troche dalej centrum ,ale dalej ten sam tramwaj
Miejsce czwarte - troche lepiej ,ale dalej nie to co bym chciała hihihi

4 miejsca do których lubię wracać:

Dom rodzinny
Kraków
Polskie morze
wszystko co przypomina dzieciństwo

4 ulubione potrawy:

gołąbki
pierogi
Zupa fasolowa
Sałatki wszelakie

4 potrawy których nie znoszę:

Karp
Flaki
podroby wszelakie
mielone

4 pasje:

szydełkowanie
szycie
lepienie z masy solnej
wszystko co mozna własnoręcznie

4 miejsca, które zwiedziłabym mając taką możliwość:

-Egipt
-Paryż
-Tunezja
wolne hihi

4 programy/seriale, które lubię:

Brzydula
M jak Miłosc
Na Wspólnej
Lost

4 miejsca pracy:

Jestem stała i pomimo wieku mego dopiero dwa miejsca pracy
Mały sklepik
Duza firma zajmująca sie produkcją oswietlenia do teraz

4 rzeczy, które chciałabym zrobić/przeżyć:


Hmmm

wychowac dzieci na madre osoby
pozwiedzac conieco
miec cos swojego czyt własny biznes

I chyba najwieksze
Wyprowadzic sie gdzies na wies do małego domku w ciszy spokoju i w kontakcie z natura sobie dłubac


4 ulubione filmy:

raczej ogladam i zapominam nie mam pamięci do tytułów

4 ulubionych wykonawców:

hmm słucham wszystkiego po troszku podoba mi sie kawałek to sobie gra nie ma tak ze kupuję płyty pod wykonawce raczej nawet nie wiem kto wykonuje utwór który mmmi sie podoba chyba pora to zmienic hihihi


4 rzeczy, które sprawdzam po wejściu do internetu:

Forum i moje kochane babolki trzeba wiedziec co sie dzieje u rodzinki hihih
Poczta
Wasze blogi
Bazarek


4 osoby, które zapraszam do zabawy:

Cérie


meggie

kaliszmde

miluszkowykuferek

Poza tym chciałabym jeszcze przekazac wyróznienie OOAk

Przekazuje je bardzo zdolnej osobie,która tworzy boskie torebeczki
Jestem pod ich ogromnym wrazniem
Zapraszam do ogladanie bo daje głowe ,ze sa jedyne i niepowtarzalne
Czyli Jak najbardziej OOAK


Moje wyróznienie leci do tsumiko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz