czwartek, 11 lutego 2010

Mija roczek mam i metki a dla Was prezencik

>

Tak w tym miesiacu mija roczek jak prowadzę bloga
A dokładnie 12 lutego ubiegłego roku udziergałam pierwszego misia :)
Teraz nie wyobrażam sobie ich nie robić:)
I choć sprawdzam sie tez w innej dziedzinie to jednak kojarzona jestem z misiami juz w wielu miejscach i bardzo mi to odpowiada:)Niektórzy nawet mówią do mnie MISIOWA MAMA

I tak po roku nareszcie mam metki
Są sliczne i takie moje nareszcie moje misiaki bedą wysyłane w świat ometkowane

Zrobiła je dla mnie dobra duszyczka Tysiula Polecam jej bloga bo choc dopiero na nim raczkuje to juz wstawiła Tutka do meteczek:)
Prowadzi tez dwa inne blogi na jednym pokazuje piękne pieluszki które szyje o tutaj ,a na kolejnym uczy nas gotowac :)o tu
Dziekuje ślicznie jeszcze raz!!



A teraz coś Dla Was :)Bo przeciez To Wy mnie odwiedzacie i dodajecie skrzydeł w komentarzach .To wy inspirujecie na swoich blogach.

Więc jak urodzinki to i prezencik potrzebny
I tak ogłaszam rozdawanie .
Reguły jasne :)zostawiamy komentarz i info u siebie
A do wygrania Szczypior plus dodatkowo zabierze niespodziankę ze sobą

Więc zapraszam!!zapisy do 28lutego:)losowanie po 24 wyniki 1 marca:)






40 komentarzy:

  1. Roszpunko!! Wszystkiego naj, naj z okazji rocznicy. Dziergaj nam dalej takie śliczności. A Szczypior jest po prostu boski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj z okazji rocznicy! Też stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i bardzo chetnie wezme udzial w losowaniu tego stworka...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! 100 lat!!! baaardzo chętnie ustawię się w kolejce, chociaż podejrzewam, że chętnych będzie mnóóóóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne te metki :)

    a i w candy chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu też sie wpisuję, pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  7. Na misia mam ZAWSZE ochotę!!:D więc zapoluję!
    i wszystkiego NAJNAJNAJ z okazji roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje roczku :)
    ja też mam chrapkę na Szczypiora :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Metki -świetna sprawa !
    Gratulacje z okazji rocznicy blogowania :-)
    Ustawiam się w kolejce po misia :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. szczęśliwa 13 :) się okaże prześliczny cudak

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że Szczypior będzie z Roszpunkową metką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. metki piękne!!ja też!!ja tez!!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny misio :)

    a szczepior cudownie do niego pasuje :)

    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego NAJ i kolejnych lat blogowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego i kreatywnego z okazji urodzinek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rocznicowe serdeczności przekazuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejnych kreatywnych roczków życzę i wpisuję sie do adopcji Szczypiora

    OdpowiedzUsuń
  18. Roszpunko wszsytkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy! Zycze jeszcze wielu! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. WSZYSTKIEGO NAJ NAJ ... jeszcze więcej cudnej Twórczości, bo uwielbiam tu do Ciebie zaglądać :)

    ja też się tu ustawię, bo na Szczypiorek mam chęc :))

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. i pomyśleć, ze ten blog odkryłam dopiero kilka dni temu :)

    gratuluję talentu i rocznicy!

    (napisałam kolejnego maila w sprawie misia bartosza)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się na Szczypiora! I życzę Ci z okazji urodzin bloga jeszcze wielu takich rocznic :-)


    Informacja u mnie na blogu po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, zapisuje się do Candy i wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również zyczę Ci kolejnych latek na blogu i wielu pomysłó. Zauroczyły mnie Twoje szydełkowe maskotki są słodziutkie. Staje w kolejce po słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpisuje się Ada ,która tutaj z e-mailem
    wpada
    wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. o rany, bym zapomniała się zapisać na Szczypiora :)) no i wszystkiego najlepszego dla Twojego bloga - mnóstwo następnych lat owocnego blogowania i tworzenia :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. misiek jest przesłodki i ja się chętnie zapisuję do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naj naj najlepsze roczkowe życzonka i chętnie zapisuję się na listę :)

    Info u mnie w pasku bocznym
    http://novinkowo.blogspot.com/

    Zapraszam także na moje powitalne candy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, misio piękny więc próbuję go zdobyć :)
    Info oczywiście jest.
    Zapraszam do mnie (choć dopiero startuję)
    madebyania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam Serdecznie :)
    Zacznę od tego ,że Twoje Misie są Przeeecudowne .
    Zawiesiłam na nich oko na alegro.
    Boskie .
    Myśle , że przy najbliższej nadażającej się okazji pokusze się o sprezentowanie owego Misiaka jakiejś Bliskiej osóbce.
    Tymczasem z miła chęcia ustawię się w kolejce za Szczypiorem ;)
    Ps . Wszystkiego dobrego dla Misiowej Mamy i jej podopiecznych z Okazji urodzinek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne misie. Chętnie ustawię się w kolejcę po Szczyiora :)
    www.bizuteriamn.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Misio przefajny. Spróbuję szczęścia więc.
    http://wietrzeneprzemeblowania.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. misiak jest rewlacyjny i ja staje w kolejce, buziki

    OdpowiedzUsuń
  33. Roszpunko, zagladałam tu jeszcze nie mając własnego bloga. To między innymi dzięki Tobie stworzyłam własne miejsce w sieci.
    Tasiemka świetna. Miś uroczy. Blog piekny.
    aga

    OdpowiedzUsuń
  34. Piszę się na cudnego misia:)podziwiam wszystkie Twoje prace,dzieciństwo mi sie przypomina gdy na nie patrze,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny misio :)
    http://minimysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. szczypiora cem ! bo Adaś mały śpi w łóżeczku i chętnie co noc tuliłby GO:)
    niespodzianki tez sa mile widziane:) ale sam szczypioras juz jest cudownie wystarczajaca CANDY!!!!
    Link na blogu.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  37. oj.nie wiem czy mnie sie zaliczy do losowania..) po 24 sie zrobilo:(
    Jak nie to chociaz pozdrawienia posłane.

    OdpowiedzUsuń